Alla hittills fotograferade bilduppgifter ska nu föras över på ett personligt USB- minne.
Vi tittar på exempelbilder med rörelse och hösttema inför fredagens kommande fotograferingsuppgift.
Om det är soligt kan vi dessutom idag;onsdag, fotografera släpljus; läs om du glömt :sid 65.
Fredag den 5 oktober så fotograferar ni på egen hand dvs ingen lektion på skolan. Viktigt att inte gömma att låna hem kameran om det behövs, givetvis att ta tillbaka den till onsdagens lektion ( den 10 oktober) annars räknas det som om man inte kan deltaga på lektionen.
Vi ses, förhoppningsvis är det solsken.
mvh Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar