Vi kommer att fotografera ett julmotiv som ni själva skapar.
Ta med din favoritjuldekoration el. dyl för en unik bild.
Ni får givetvis låna de dekorationer som jag har här för er bild.
Av det ni fotograferat så ska ni sedan skapa ett fint julkort.
På torsdag den 13 december får ni sedan ett fotograferingsuppdrag:
"Lucia live"
Utmaningen är blixt, mörker & timing.
Som kopensation för det blir ni lediga fredagmorgon den 14 dec.
Vi ses
Åsa
tisdag 11 december 2012
måndag 3 december 2012
Hej alla FB elever.
Onsdag den 28 nov så skapades det impressionistiska tavlor med konsthändelsepenseln.
Fredag den 30 nov så prövade vi på mönsterstämpeln samt att skapa egna mönster och att göra ett nytt mönster av det.
Onsdag den 5 december är LEKTIONEN INSTÄLLD pg av SACO mässan, Jag tvekade lite angående det i fredags men nu vet jag att alla lektioner är inställda för åk 3 eleverna from 12.00.
Så ni som behöver er bok inför provet "LJUSET" på fredag den 7 dec hämta den på tisdag mellan 11.00-12.15 eller onsdag from 10.00-13.00. Skicka ett mail om ni har annat önskemål eller frågor :
asa.ahlstrom@pub.malmo.se
Nästa vecka kommer vi att jobba med julkort och ni får göra era tidigare kreationer /uppgifter klara om det behövs mer tid.
Slutligen lite" tema frost" och Lucia på slutet.
Njut av snön.........
Åsa
Onsdag den 28 nov så skapades det impressionistiska tavlor med konsthändelsepenseln.
Fredag den 30 nov så prövade vi på mönsterstämpeln samt att skapa egna mönster och att göra ett nytt mönster av det.
Onsdag den 5 december är LEKTIONEN INSTÄLLD pg av SACO mässan, Jag tvekade lite angående det i fredags men nu vet jag att alla lektioner är inställda för åk 3 eleverna from 12.00.
Så ni som behöver er bok inför provet "LJUSET" på fredag den 7 dec hämta den på tisdag mellan 11.00-12.15 eller onsdag from 10.00-13.00. Skicka ett mail om ni har annat önskemål eller frågor :
asa.ahlstrom@pub.malmo.se
Nästa vecka kommer vi att jobba med julkort och ni får göra era tidigare kreationer /uppgifter klara om det behövs mer tid.
Slutligen lite" tema frost" och Lucia på slutet.
Njut av snön.........
Åsa
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)