tisdag 28 maj 2013

Onsdag den 29 maj extralektion...........

Hej alla fotografer!
Ni som kan komma är välkomna på onsdag för att göra klart och lämna in reportage,restuppgifter samt återlämna boken & kameran.
Det saknas fortfarande en hel del "Lag och Etik" uppgifter.

SISTA lektionen går av stapeln nu på fredag 08.10 så missa inte den!
Ni som är Borgar elever MÅSTE verkligen ha gjort allting klart då jag måste sätta era betyg samma dag 12.00.

Undrar ni om hur ni ligger till maila eller kom i morgon onsdag.

Vi ses 1

Åsa

torsdag 23 maj 2013

Fredag den 24 maj

Vi jobbar med det kapitlet om FÄRG och svarar på frågor istället för ett prov, viktigt att göra det.

Vi lämnar sedan tillbaka böckerna och kamerorna om ni är klara,lägger in reportaget samt färdigställer uppgifter eller bilder som inte är klara.

Det finns chans att komma onsdag den 29 för den som vill ha mer tid.
Fredag den 31 maj är sista lektionstillfället.

Vi ses !

Åsa

tisdag 21 maj 2013

Den 22 maj

Vi jobbar med repotagen och andra uppgifter som behöver färdigställas.
Boken och kameran ska vara med.

vi ses
Åsa

torsdag 16 maj 2013

Fredag den 17 (heja Norge) maj

Grupp 3 ( se tidigare blogg) vi ses på fotolabbet på Petri vanlig lektionstid.

Ni andra fotograferar reportage, den sista årstidsbilden och eventuellt annat som behövs göras.
En hel del har "glömt" att lämna in uppgiften på kap 8 "Lag och Etik".
Vi ska slutligen nästa vecka jobba med kapitlet om färg så läs på det.
Jag tittar också på era uppgifter så ni kan se vad som saknas på onsdagens lektion.

Vi ses onsdag den 22 maj!

Åsa