.........finns nu att hämta hos mig under dagen. ( för er som hade lagt in den)
Hör av er så jag vet om ni inte kan komma så hittar vi en lösning på det.
Till er alla önskar jag en härlig sommar med många fina fotografier.
Studentkram till er alla.
Åsa.