För er som missade onsdagens lektion, vilket var oroande många; så ska ni läsa kapitel 5 sid 90-108. För er som har boken i klassrummet så finns jag på skolan torsdag 08.10- ca 13.00 samt fredag 11.00- ca 14.30
På onsdag börjar vi jobba med kompositionerna så det är viktigt att kameran och boken är på plats i klassrummet.
Var redo att bli fotograferade själva.
Vi ses igen glada och pigga onsdag den 13 februari.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar