onsdag 12 juni 2013

Önskebilden.....

.........finns nu att hämta hos mig under dagen. ( för er som hade lagt in den)
Hör av er så jag vet om ni inte kan komma så hittar vi en lösning på det.

Till er alla önskar jag  en härlig  sommar med många fina fotografier.

Studentkram till er alla.

Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar