Hej alla FB elever.
Onsdag den 28 nov så skapades det impressionistiska tavlor med konsthändelsepenseln.
Fredag den 30 nov så prövade vi på mönsterstämpeln samt att skapa egna mönster och att göra ett nytt mönster av det.
Onsdag den 5 december är LEKTIONEN INSTÄLLD pg av SACO mässan, Jag tvekade lite angående det i fredags men nu vet jag att alla lektioner är inställda för åk 3 eleverna from 12.00.
Så ni som behöver er bok inför provet "LJUSET" på fredag den 7 dec hämta den på tisdag mellan 11.00-12.15 eller onsdag from 10.00-13.00. Skicka ett mail om ni har annat önskemål eller frågor :
asa.ahlstrom@pub.malmo.se
Nästa vecka kommer vi att jobba med julkort och ni får göra era tidigare kreationer /uppgifter klara om det behövs mer tid.
Slutligen lite" tema frost" och Lucia på slutet.
Njut av snön.........
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar