Vi kommer att fotografera ett julmotiv som ni själva skapar.
Ta med din favoritjuldekoration el. dyl för en unik bild.
Ni får givetvis låna de dekorationer som jag har här för er bild.
Av det ni fotograferat så ska ni sedan skapa ett fint julkort.
På torsdag den 13 december får ni sedan ett fotograferingsuppdrag:
"Lucia live"
Utmaningen är blixt, mörker & timing.
Som kopensation för det blir ni lediga fredagmorgon den 14 dec.
Vi ses
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar