onsdag 13 mars 2013

Onsdag den 13 mars

Ni ska visa er " kvinnobild" för klassen och kort berätta hur ni tänkte när ni tog den.
Det leder oss mot den erkända dokumetärfotografen Mary Ellen Mark. Vi läser en intervju med henne och tittar på hennes bilder.
Sedan om det finns tid tittar vi på filter.

vi ses
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar