Fotografisk bild Malmö city
onsdag 20 mars 2013
Onsdag den 20 Mars. Påskkort.
Vi fotograferar motiv till att göra ett påskkort. Ni ska arrangera ett fint stillében av påskkaraktär.
Vi träffas i klassrummet men fotograferar i musiksalen där vi har bättre plats.
Vi ses.
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar