onsdag 20 mars 2013

Onsdag den 20 Mars. Påskkort.

Vi fotograferar motiv till att göra ett påskkort. Ni ska arrangera ett fint stillében av påskkaraktär.

Vi träffas i klassrummet men fotograferar i musiksalen där vi har bättre plats.

Vi ses.

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar