tisdag 28 maj 2013

Onsdag den 29 maj extralektion...........

Hej alla fotografer!
Ni som kan komma är välkomna på onsdag för att göra klart och lämna in reportage,restuppgifter samt återlämna boken & kameran.
Det saknas fortfarande en hel del "Lag och Etik" uppgifter.

SISTA lektionen går av stapeln nu på fredag 08.10 så missa inte den!
Ni som är Borgar elever MÅSTE verkligen ha gjort allting klart då jag måste sätta era betyg samma dag 12.00.

Undrar ni om hur ni ligger till maila eller kom i morgon onsdag.

Vi ses 1

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar