Vi fortsätter med att jobba med detaljer som röda ögon som kan fixas på olika sätt.
Har man missat att fotografera någon uppgift så kan man göra det eftråt.
Om allt går väl så fortsätter vi med "luddporträtt."Vi använder oss av bla pipetten då.
Det finns några som fortfarande inte tagit boken till skolan, så gör det ni som glömt att göra det.
vi ses !
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar