onsdag 21 november 2012

Ingen lektion fredag den 23 november

Alltså ingen lektion fotografisk bild FREDAG den 23 NOVEMBER pga ett annat prov för de flesta eleverna i vår grupp.
Idag lärde vi oss att "klistra in i" bilder med trollstav och lasso.
Vi ses igen onsdagen den 28 november.Då ska vi skapa en impressionistisk tavla.
Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar