torsdag 15 november 2012

Fredag den 16 november

I morgon fredag ska vi äntligen göra våra "ludd"porträtt.
 Ni som har missat fotograferingar som tema "höst eller vatten" eller annat, gör också det.
När jag har tittat på era bilder finner jag mycket kreativitet, härligt att se. Det finns också en hel del onödiga fel som suddiga eller felvända bilder. Det kan också kännas lätt att vilja ta med många bilder för att vilja kompensera eventuella fel men vänj er redan nu att direkt välja ut det bästa av era fotograferinger. "Less is more".
Det finns också tid till att göra annat som du missat färdigt.

Vi ses
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar