tisdag 8 januari 2013

Sista lektionen på "höstterminen" Onsdag den 9 Jan.

Hej igen alla fotografisk bild elever. Jag hoppas ni är utvilade inför nästa termin. Som ni vet så slutar höstterminen nu på fredag den 11 januari. Efter det så ska jag sätta omdöme på er.

I morgon onsdag den 9 januari så ska vi sätta in luciabilderna och de som inte gjort färdigt julkorten kan göra det. Har du missat någon bild eller uppgift se till att det blir gjort i morgon.Det är ett bra tillfälle att kolla att allt är Ok på USB minnet med bilder i rätt mappar osv.

Efter samtal med Rektorn så kom vi överens om att det var bäst för er och mig att vi har omprov på fredagens morgonlektion så slipper ni göra det på eftermiddagen då det är ont om klassrum och lärare som vaktar.
Ni som är klara med båda proven och har alla uppgifter klara har då sovmorgon på fredag.

Jag har skickat på mail de gamla provresultaten till de allra flesta och jag kollar de sista nu på förmiddagen så ni vet om ni behöver skriva om. Behöver ni skriva om eller skriva första gången "Bildsamhället" och "Ljuset" och tror att tiden på fredag blir för kort får du skriva "Ljuset" efter onsdagens lektion. På fredag kan vi hålla på till 09.40.
Det finns viss chans på torsdag också enl ÖK med mig.

Själv mår jag lite bättre ( dvs jag kan röra mig bättre och har mindre smärta) efter ett jullov i total stillhet och massor av mediciner. Vi får se hur lång tid det tar innan jag är återställd. Jag återkommer om det senare när jag vet mer. Jag uppskattar att ni varit så förstående under min svåraste tid.Tack.

Vi ses i morgon.
Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar