onsdag 16 januari 2013

Lektion onsdag den 16 januari

Idag så visade jag bilder med "Tema snö"
Vi valde också ut en fotograf från Sydsvenska Dagbladet och valde en bild från resp.fotoarkiv och lade in den i den nyskapade mappen "Reportrar" Du redovisar kort med några meningar varför du valt just den bilden nu på onsdag den 23 januari.

Fotouppgifterna; se nedan, ska genomföras snarast innan snön försvinner.
Ni arbetar med det på fredagmorgon (alltså ingen lektion i klassrummet) eller snarast  när det passar er.
 Ni har alltså självstudier på fredag; att fotografera två saker:
"Tema snö"
"Årstidsbild Vinter"
Årstidsbilden är samma motiv som ni tidigare fotograferat " Tema Sommar" och "Tema Höst"

Jag har en hel del kameror kvar så ni som glömt att ta med er kamerorna  med så finns jag i mitt arbetsrum from 10.00-13.00.Torsdag,
fredag from 11.00 i musiksalen.
Vill ni bestämma tid med mig:
asa.ahlstrom@pub.malmo.se

Vi ses; Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar