Idag så visade jag bilder med "Tema snö"
Vi valde också ut en fotograf från Sydsvenska Dagbladet och valde en bild från resp.fotoarkiv och lade in den i den nyskapade mappen "Reportrar" Du redovisar kort med några meningar varför du valt just den bilden nu på onsdag den 23 januari.
Fotouppgifterna; se nedan, ska genomföras snarast innan snön försvinner.
Ni arbetar med det på fredagmorgon (alltså ingen lektion i klassrummet) eller snarast när det passar er.
Ni har alltså självstudier på fredag; att fotografera två saker:
"Tema snö"
"Årstidsbild Vinter"
Årstidsbilden är samma motiv som ni tidigare fotograferat " Tema Sommar" och "Tema Höst"
Jag har en hel del kameror kvar så ni som glömt att ta med er kamerorna med så finns jag i mitt arbetsrum from 10.00-13.00.Torsdag,
fredag from 11.00 i musiksalen.
Vill ni bestämma tid med mig:
asa.ahlstrom@pub.malmo.se
Vi ses; Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar