Idag ska ni föra in vinterbilder som fotograferades i fredags.
Ni ska också redovisa den bild/bilder ni valde från sydsvenskan fotograferna.
Det räcker med några meningar; tala om varför just den bilden tilltalar er osv.
Vi försöker också hinna med suddgummistämpel.
Ni jobbar på egen hand på fredag den 25; alltså ingen lektion i klassrummet.
Vi ses.
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar