Vi går igenom repotage, kapitlet om färg, fotograferar med analog kamera ( så var välkammade så ni kan fotografera varandra) och svartvit film och slutar med kompositionsprovet.
Sedan så ses vi inte hela klassen på ett bra tag så missa inte lektionen !
För er som missat ett prov eller uppgift så finns den 7 eller 14 maj som omskrivningsdatum.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar