torsdag 25 april 2013

Fredag den 26 april

Vi går igenom repotage, kapitlet om färg, fotograferar med analog kamera ( så var välkammade så ni kan fotografera varandra) och svartvit film och slutar med kompositionsprovet.

Sedan så ses vi inte hela klassen på ett bra tag så missa inte lektionen !

För er som missat ett prov eller uppgift så finns den 7 eller 14 maj som omskrivningsdatum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar