måndag 29 april 2013

Härliga dagar framför oss hoppas jag...........Planering de sista lektionerna

Fredag den 3 maj (alltså ingen lektion i klassrummet)så jobbar ni självständigt med Kap 8 Lag och etik; sid 147-153. Ni besvara frågorna på sid 153 skicka till mig på ett Word dokument eller ta med till mig senast den 15 maj personligen.
De här frågorna är viktiga ( jag såg ett inslag på TV igår om ett nytt lagförslag om straff vid kränkande fotografering ) och är en del av kursens mål.
Var så snälla och besvara frågorna angående fotografisk bild kursutvärdering OMGÅENDE den här veckan.
Maher har fortfarande boken här i skåpet, jag lägger den på mitt skrivbord så kan du lättare hämta den här om jag inte är här.

Den 8,15 och 17 maj framkallar vi fotografier i mörkrummet på Petri.( Vanlig lektionstid) Samling i huvudentreén.De som missat fotografering med analog kamera MÅSTE göra det den här veckan (ti fm, torsdag eller fredag. Maila för överenkommelse om tid, gäller Aisha,Mohammad,Clara, Rebecka,Nina och Zarah. Dessa elever har inte heller full info om repotagefotografering så sök upp mig för att hämta häftet.
Zarah och Nina skriver prov tisd den 30april  09.30 då kan vi alla ses i musiksalen om ni har möjlighet.

Grupperna är:

8 maj:
Nellie
Hejer
Yasmin
Fatima
Hawraa
Imän
Karima
Terese

15 maj:
Åsa
Clara
Rebecka
Lisa
Henry
Athir
Mohammad
Sakar

17 maj:
Martin
Maher
Aisha
Gabriella
Zarah
Nina
Linda
Isabelle

Finns det något problem maila eller sök upp mig, jag meddelar vidare senare om de sista lektionerna.

asa.ahlstrom@pub.malmo.se
mvh Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar