På onsdag så tar vi itu med hög & låg horisont, grod,fågel & centralperspektiv samt punkten som retar blicken.
Provet måste FLYTTAS till ONSDAG den 24 pga att en del är bortresta på praktik fredag den 19 april.
Så ha kameran redo och boken med, som tur så har vårvärmen komit så det blir härligt att gå ut och fotografera igen.
Vi ses
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar