Grupp 3 ( se tidigare blogg) vi ses på fotolabbet på Petri vanlig lektionstid.
Ni andra fotograferar reportage, den sista årstidsbilden och eventuellt annat som behövs göras.
En hel del har "glömt" att lämna in uppgiften på kap 8 "Lag och Etik".
Vi ska slutligen nästa vecka jobba med kapitlet om färg så läs på det.
Jag tittar också på era uppgifter så ni kan se vad som saknas på onsdagens lektion.
Vi ses onsdag den 22 maj!
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar