Vi jobbar med det kapitlet om FÄRG och svarar på frågor istället för ett prov, viktigt att göra det.
Vi lämnar sedan tillbaka böckerna och kamerorna om ni är klara,lägger in reportaget samt färdigställer uppgifter eller bilder som inte är klara.
Det finns chans att komma onsdag den 29 för den som vill ha mer tid.
Fredag den 31 maj är sista lektionstillfället.
Vi ses !
Åsa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar